Reklamace

Reklamační řád


Za účelem registrace reklamace je třeba kontaktovat obsluhu klienta na telefonním čísle 554 149 884 nebo přes email info@quito.cz 

Zboží zašlete na adresu:

Procart Group s.r.o.
Na Kopci 2370/48C

734 01 Karviná - Mizerov


 


K reklamovanému výrobku musí být přiložena kopie faktury a průvodní dopis s popisem závady!
 
Reklamace u výrobků značek LG, Philips a Panasonic je možné řešit v autorizovaných střediscích a to po celé České republice. Produkty Samsung jsou reklamovány prostřednictvím obchodu quito.cz (nad 20kg zajišťujeme bezplatnou dopravu po celou záruční lhůtu).
 
Reklamace jsou vyřizovány do 30dnů.

 

Formůlář odstoupení od smlouvy ke stažení

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.